Latvenergo reklāmas kampaņai par elektrības tirgus atvēršanu tērēs ap 700 000 eiro

фото

Ekonomika | 2014. gada 28. janvārī plkst. 13:54

AS "Latvenergo" saistībā ar elektroenerģijas tirgus atvēršanu mājsaimniecībām reklāmas kampaņai tērēs ap 700 000 eiro, liecina biznesa portāla "Nozare.lv" aprēķini.

"Latvenergo" mārketinga un klientu apkalpošanas direktore Solvita Linde informēja, ka reklāmas kampaņas izdevumi tiek lēsti aptuveni 85 centi, rēķinot uz vienu mājsaimniecību. Ņemot vērā, ka brīvajā tirgū iesaistās aptuveni 850 000 mājsaimniecību, kampaņas izdevumi ir aptuveni 722 500 eiro. Koncerns kampaņas realizēšanai ir nolīdzis reklāmas aģentūru "Triple Bounce".

Otrdien "Latvenergo" izplatīja informāciju, norādot, ka 75% minēto izdevumu paredzēti piedāvājumu izsūtīšanai un šos izdevumus veido pasta pakalpojumu cena, aploksnes, veidlapas, vēstuļu apdrukāšana, informatīvu bukletu izgatavošana. Savukārt pārējie 15% izdevumu ietver informācijas materiālu izstrādi, informatīva video izveidi par atvērtā tirgus pamatprincipiem, kā arī reklāmas televīzijā, drukātajā presē un internetā.

"Latvenergo" elektrību mājsaimniecībām brīvajā tirgū piedāvās ar produktu līniju "Elektrum", nodrošinot sešus dažādus piedāvājumus atkarībā no mājsaimniecību patēriņa.

"Elektrum universālais" un "Elektrum klasiskais" paredzēti mājsaimniecībām ar patēriņu līdz 200 kilovatstundām mēnesī, "Elektrum izdevīgais 200+" - ar patēriņu no 200 līdz 600 kilovatstundām mēnesī, "Elektrum izdevīgais 600+" - ar patēriņu virs 600 kilovatstundām mēnesī.

Uzņēmums piedāvā produktu - "Elektrum ekonomiskais", kas ir paredzēts mājsaimniecībām ar patēriņu līdz 300 kilovatstundām mēnesī un kuras ir reģistrētas "e-latvenergo", kā arī "Elektrum dinamiskais" - ar elektrības cenas piesaisti biržai.

Kā liecina "Firmas.lv" mājaslapā pieejamā informācija, SIA "Triple Bounce" reģistrēta 2007.gadā. Tās apgrozījums 2012.gadā bija 263 992 eiro, bet peļņa - 6482 lati. Uzņēmumā 2012.gadā bija nodarbināti četri cilvēki. Uzņēmums pieder privātpersonai Vivitai Beķerei, kura ir arī vienīgais uzņēmuma valdes loceklis.

Kā liecina "Triple Bounce" mājaslapā pieejamā informācija, viens no pēdējā laika jaunākajiem aģentūras veikumiem ir drukātās reklāmas kampaņa kompānijai "Baltcom".

"Baltcom TV" ir viens no trijiem elektroenerģijas tirgotājiem, kas piedāvā vai plāno piedāvāt elektroenerģiju mājsaimniecībām.

Portāls Mixnews.lv jau ziņoja, ka mājsaimniecībām elektroenerģijas tirgus tiks atvērts no 1.aprīļa. "Latvenergo", kas pilnībā pieder valstij, pirmdien atklāja savu piedāvājumu. Mājsaimniecībām elektroenerģija tiks tirgota no 16 centiem par kilovatstundu līdz 16,9 centiem par kilovatstundu atkarībā no elektroenerģijas patēriņa.

Lielākajai daļai, aptuveni 650 000 mājsaimniecību, kuru vidējais elektroenerģijas patēriņš mēnesī ir zem 200 kilovatstundām, "Latvenergo" piedāvā elektroenerģijas cenu 16,7-16,9 centi par kilovatstundu.

Pārējie tirgotāji savus piedāvājumus vēl neatklāj.

Komentāri