Ķirsons plāno agresīvu tirgus iekarošanu

фото

Ekonomika | 2014. gada 5. februārī plkst. 08:22

Tuvākajos piecos gados ēdināšanas kompānija AS "Lido" plāno agresīvi izvērsties tirgū, paplašinot uzņēmuma tīklu un realizējot vairākus vērienīgus projektus, biznesa portālam "Nozare.lv" sacīja uzņēmuma īpašnieks Gunārs Ķirsons.

"Kopumā apgrozījums visā firmā aug, un esam izveidojuši labu komandu, tuvākajos gados agresīvi iekarosim tirgu. Jau tuvākajā laikā tiks sākti jauni projekti, par kuriem pagaidām sīkāk atturēšos stāstīt, bet tie sekmēs "Lido" paplašināšanos. Plānojam, ka nākamajos piecos gados kļūsim par ēdināšanas tirgus līderi Latvijā," sacīja Ķirsons.

Viņš arī norādīja, ka turpmāk darbosies tikai ēdināšanas biznesā. "Iepriekšējo gadu kļūdas, pievēršoties citiem biznesiem, vairs neatkārtošu," sacīja Ķirsons.

Savukārt jautāts par "Lido" provizoriskajiem pagājušā gada finanšu rādītājiem, Ķirsons atturējās tos nosaukt, tomēr norādīja, ka apgrozījums būs daudz cerīgāks, nekā iepriekš prognozēts.

"Aprēķini vēl nav pabeigti, bet skaidrs, ka salīdzinājumā ar 2012.gadu esam palielinājuši apgrozījumu par apmēram 11%. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu krīzes laiku, šis ir ļoti labs rādītājs un apliecina uzņēmuma pareizo "kursu" veselīgas ēdināšanas kustības virzienā," sacīja Ķirsons.

Jaunajā bistro, kas otrdien tika atklāts tirdzniecības centrā "Domina Shopping", "Lido" ieguldījusi apmēram 900 000 eiro, prognozējot ap 10 00 eiro apgrozījumu ik dienu.

Komentāri