"Maxima Express" maina iepirkšanās paradumus, Mixnews.lv

"Maxima Express" maina iepirkšanās paradumus

фото

Ekonomika | 2018. gada 5. jūlijā plkst. 15:27

Jaunā “Maxima” veikala formāta jeb "convenience store" pieprasījums apliecina nozares maiņas nepieciešamību. Kā liecina mazā formāta veikala pirmā mēneša pārdošanas rezultāti, “Maxima Express” pircēji teju trīs reizes vairāk dod priekšroku gatavām maltītēm, kā arī veselīgai pārtikai, svaigiem augļiem un dārzeņiem, salīdzinot ar vidējo ”Maxima X” formāta veikalu.

““Maxima Express” veikals tika izveidots, piedāvājot cilvēkiem to, kas primāri nepieciešams, pielāgojoties pircēju dzīves stilam un vajadzībām. Pircēju pieprasījums apliecina – tas ir bijis pareizs lēmums, jo “Maxima Express” pircēju primārā izvēle ir ikdienas steigai piemēroti un iepakojumā ērti produkti, kas kalpo kā viegla uzkoda vai tik ļoti nepieciešamā pusdienu maltīte,” komentē Kristīne Āboltiņa, “Maxima Latvija” valdes locekle.

Pircēju izvēlē aizvien populārāki kļūst veselīgam un aktīvam dzīvesveidam piemēroti produkti. Viens no pirktākajiem produktiem “Maxima Express” veikalā ir negāzēts ūdens sportošanai piemērotā iepakojumā.

Vispirktākā prece augļu un dārzeņu grupā ir mazie “Cherry” tomāti iepakojumā, kam seko banāni, citrusaugļi un sezonas ogas. Pircēji savos iepirkumu grozos labprāt liek arī gatavās maltītes, tostarp “Meistara Marka” produktus. Iecienīta pircēju izvēle ir arī “Maxima Express” uz vietas gatavotie girosi.

“Maxima Express” formāta veikalu tīkla izveide ir daļa no “Maxima Latvija” šī gada investīciju programmas ar mērķi uzlabot klientu iepirkšanās pieredzi, kopumā investējot vairāk nekā 23 miljonus eiro.

Programmas ietvaros līdz gada beigām kopumā tiks rekonstruēti 15 veikali gan Rīgā, gan reģionos, kā arī atvērti vismaz 5 jauni dažāda formāta veikali visā Latvijā, tostarp, “Maxima Express”.

Komentāri