Maxima nostiprinās tirdzniecības centru segmentā

фото

Ekonomika | 2018. gada 1. oktobrī plkst. 13:15

Vasaras pārdošanas rezultāti jaunākajos “Maxima” veikalos, kas atrodas tirdzniecības centros, liecina par šī segmenta stabilu izaugsmi.

Apgrozījums un pirkumu skaits “Maxima XXX” formāta veikalos tirdzniecības centrā “Domina Shopping” un modes un izklaides centrā ”Rīga Plaza” ir pieaudzis – kopējais pirkumu skaits abos veikalos augustā palielinājās par 6% pret jūlija rezultātiem.

Veikala “Maxima XXX”, kas atrodas t/c “Domina Shopping”, izaugsme ir vērojama visas vasaras garumā. Pirkumu skaits veikalā šī gada jūlijā pieauga par 4%, salīdzinot ar jūnija rezultātiem, un augustā to bija vēl par 6% vairāk nekā jūlijā.

Turklāt būtiski turpina pieaugt arī kopējais apgrozījums, kas šī gada augustā ir palielinājies par 8% pret jūlija rezultātiem. Klienti ir novērtējuši un iecienījuši arī šī gada jūnijā atvērto veikalu modes un izklaides centra “Rīga Plaza” telpās. Tajā pirkumu skaits augustā ir palielinājies par 2,6% pret jūlija mēnesi. Apgrozījums šajā veikalā augustā ir palielinājies par 4,5% pret jūlija rezultātiem.

“Veikalu formātu pielāgošana pircēju vēlmēm ir sevi attaisnojusi. Salīdzinot pārdotākās preces tirdzniecības centru segmentā un mazo formātu veikalos “Maxima X” un “Maxima Express”, novērojams atšķirīgu produktu grupu pieprasījums. Ja mazo formātu veikalos pieprasītākās preces ir nelielas uzkodas, gatavās maltītes un ūdens, tad tirdzniecības centru segmenta veikalos klienti vairāk iegādājas ikdienai nepieciešamas preces, tostarp svaigus augļus, dārzeņus un piena produktus.

Populārākās preces abos veikalos šovasar bija arbūzi, banāni un jaunie kartupeļi, un dzeramais ūdens 5 litru iepakojumā, ” komentē “Maxima Latvija” iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

Šobrīd “Maxima Latvija” tirdzniecības centru segmentā ir pieci XXX formāta veikali, jaunākais, kas atvērts šī gada maija sākuma modes un izklaides centra “Rīga Plaza” aprīkots ar jaunākās paaudzes tehnoloģiskiem risinājumiem, pārdomātu un modernu interjeru, kā arī teju 33 000 produktu plašu sortimentu.

Jaunu veikalu atvēršana un esošo rekonstrukcija ir daļa no “Maxima Latvija” šī gada investīciju programmas ar mērķi uzlabot klientu iepirkšanās pieredzi, kopumā investējot vairāk nekā 23 miljonus eiro.

Programmas ietvaros līdz gada beigām kopumā tiks rekonstruēti 15 veikali gan Rīgā, gan reģionos, kā arī atvērti vismaz 5 jauni dažāda formāta veikali visā Latvijā.

Komentāri