Apdrošināšanas kuriozi: Nedaudz jāpielabo pakaļiņa!

фото

Izklaide | 2014. gada 1. aprīlī plkst. 16:22

Neskatoties uz to, ka apdrošināšana tiek uzskatīta par gana nopietnu un "stīvu" nozari, nereti apdrošināšanā strādājošie un viņu klienti nonāk humora pilnās situācijās.

Apdrošināšanas sabiedrība BALTA apkopojusi gadījumus, kādi dzirdēti apdrošināšanas atlīdzību zvanu centrā, kur tiek uzklausīti tādi situāciju apraksti, kuri gan zvana pieņēmējam, gan pašam klientam ļāvuši pasmaidīt un uzlabot garastāvokli.

Gadījumos, kad notikusi automašīnas sadursme ar dzīvnieku vai motociklistu: "Zvēriņš uzšāva pa pakaļiņu mašīnai" vai "Notriecu buku". Iespējams, tā bija stirna. Nezinu, dzimumu nepētīju". Kā arī: "Manai mašīnai nekas nav. Motociklists mani ieraudzīja, nobijās un nokrita".

Tāpat bieži vien zvanu centrs saņem pavisam patīkamus paldies vārdus, kuros klienti uzslavē apdrošinātājus: "Jūs rullējat! Tad jau paziņojiet par lēmumu!", "Malacis, malacis tu esi! Ļoti labi man visu izskaidroji!".

Pavisam glaimojoši ir arī šie klienta pateicības vārdi: "Ja neveicas ar mašīnu, vismaz veicas ar jums, mēs jau tikpat kā draugi!" vai "Liels paldies, ka bijāt laipna, un paldies, ka nekrāpāt mani!".

Kā atzīst zvanu centra speciālisti, tieši šādi klientu citāti parāda un ļauj patīkami apzināties, cik patiesi uzticīgi ir klienti, kuri nereti sevi nosauc par BALTA "pacientu" vai "traumēto", bet apdrošināšanas atlīdzības izmaksāšanas norisi sauc par "rituālu" un pašu BALTU - par "saimnieku".

Klienti nereti piedalās dažādās akcijās un konkursos, jo katru gadu ir bijuši vairāki gadījumi, kad, zvanot klientam, atbilde skan: "Mans mīļākais radio ir radio Skonto!". Tāpat mēdz gadīties arī hokeja fani, jo, raksturojot negadījuma aptuveno iestāšanās laiku, mēdz izmantot raksturojumu, ka tas noticis "pēc pirmā puslaika Latvija – Kanāda spēlē".

Vīriešu dzimuma apdrošinātie klienti mēdz izrādīt interesi un rūpes par zvanu centra darbiniecēm, apjautājoties: "Kāpēc Tu tāda bēdīga šodien?", kā arī izsakot savu viedokli: "Servisā meitene pēc balss bija tikpat smuka kā Jūs."

Raksturojot mašīnas negadījumu rezultātus, zvanu centrā nākas uzklausīt visoriģinālākos, taču tajā pašā laikā trāpīgākos situāciju raksturojumus, piemēram: "Mana mašīna izskatās pēc banāna!".

Raksturojot situāciju pēc ceļu satiksmes negadījumiem, klienti mēdz būt izdomas bagāti: "Kopš avārijas man stāv tikai vienā ātrumā!", "Nedaudz jāpielabo pakaļiņa" un "Ziniet, man tagad mašīnai pampers jāmaina!".

Komentāri