"Fendi" modes nams glābs Trevī strūklaku Romā

фото

Izklaide | 2013. gada 29. janvārī plkst. 19:47

Itālijas modes nams "Fendi" ir paziņojis par gatavību finansēt Romas strūklaku restaurāciju. Pirmo plānots atjaunot vienu no Romas simboliem – Trevī strūklaku. Tā restaurācijā modes nams plāno ieguldīt 2,2 miljonus eiro, ziņo ārvalstu prese.

Apjomīgo projektu plānots pabeigt 2015.gadā, un pēc tam modes nams šo notikumu svinēs ar grandiozu modes skati pie Trevī strūklakas, tā atzīmējot savu 90. dzimāsanas dienu. Tajā apt gadā ir plānots izdot "Fendi" kreatīvā direktora Karla Lāgerfelda grāmatu par Itālijas galvaspilsētas strūklakām.

"Mēs lepojamies ar savu saistību ar Romu, un es ticu, ka tā ir brīnišķīga iespēja kaut ko izdarīt tās pilsētas labā, kura mūs ir pieņēmusi. Roma ir Made in Italy dzimtene. Un daudziem tā ir iedvesmas avots," paziņoja modes nama izpilddirektors Pjetro Bekari.

Tāpat sponsori apliecināja, ka strūklaku atjaunošas darbi būs vienkārša dāvana Romai, bez tiesībām uz reklāmu un izmantošanu zīmola virzīšanā.

Trevī strūklakas atjaunošanas darbus plānots sākt šā gada pavasarī. Projekta ietvaros tiks atjaunotas vēl četras strūklakas, taču vēl nav zināms, kuras tieši.

Jāatzīmē, ka modes mākslinieki un dizaineri pēdējā laikā ir ieinteresējušies par Itālijas arhitektūras mantojuma aizsardzību un atjaunošanu. Tā "Diesel" zīmola divinātājs Renco Roso ir ieguldījis piecus miljonus eiro Venēcijas Rialto tilta restaurācijā, kuru plānots noslēgt 2016.gadā. Bet zīmola "Tod's" dibinātājs un īpašnieks Diego Della Valle ir izvēlējies vēl lielāku pieminekli – Kolizeju, kura restaurācijai ir piešķīris 25 miljonus eiro. Taču neskatoties uz to, ka vienošanās tika parakstīta vēl 2011.gadā, restaurācija vēl nav sākusies protestu un tiesvedību dēļ. Izrādās, par saviem ieguldījumiem Della Valle saņem tiesības piecpadsmit gadus savā reklāmā izmantot Kolizeja logotipu. Tādēļ izskanēja bažas, ka Kolizejs vienkārši tiks noklāts ar reklāmām.

Foto: no vietnes stephendanko.com

Komentāri