Izveidots ietekmīgāko šokolāžu reitings

фото

Kaleidoskops | 2014. gada 19. februārī plkst. 12:29

Žurnāls "Time" izveidojis reitingu, kurā iekļāvis 13 šokolādes, kurām ir bijusi vislielākā ietekme uz konditorejas industriju un pasauli kopumā, raksta ārvalstu mediji.

фото

Pirmajā vietā r šokolādes batoniņš "Kit Kat". Šī šokolāde ierindojusies līderpozīcijā, pateicoties mārketinga kampaņai, kas tika īstenota vairākos reģionos vienlaicīgi. Kā raksta žurnāls, "Kit Kat" šokolādes ēšanu padarījis par sociālu aktivitāti, proti, iepakojumā ir divas šokolādes, un reklāma aicina dalīties ar draugu.

фото

Otrajā vietā ir "Hershey's Milk Chocolate". Zīmola veidotājs "pieradināja" amerikāņus ēst šokolādi vēl divdesmitā gadsimta sākumā. Turklāt tas popularizēja piena šokolādi.

фото

Trešajā vietā ir šokolāde "Toblerone". Tā radās 1908.gadā, bet šobrīd tiek uzskatīta par pasaules konditorejas industrijas gigantu.

фото

Ceturtā pasaulē ietekmīgākā šokolāde, pēc „Time” versijas ir "Nestle Milk Chocolate", bet piektajā "Snickers". Žurnāls raksta, ka populārais batoniņš tomēr nespēja kardināli mainīt konditorejas industriju, bet tiek atzīmēti tā rekordaugstie pārdošanas apjomi, kas 2012.gadā sasniedza 3.5 miljardus dolāru.

Tāpat reitingā iekļuva šokolādes "Chicken Dinner", "Grenade Chocolate", "Cadbury Milk Chocolate", "Baby Ruth", "Milky Way" un "Wonka Bar".

Komentāri