Soču olimpiādes rīkotāji no mārketinga programmas jau ieņēmusi vairāk nekā 1,3 miljardus ASV dolāru, Mixnews.lv

Soču olimpiādes rīkotāji no mārketinga programmas jau ieņēmusi vairāk nekā 1,3 miljardus ASV dolāru

фото

Sochi-2014 | 2014. gada 31. janvārī plkst. 19:50

Sočos notiekošo Olimpisko spēļu organizatoru ieņēmumi no mārketinga programmas realizācijas jau ir pārsnieguši 1,3 miljardus ASV dolāru, piektdien paziņoja orgkomitejas Mārketinga programmu direktors Dmitrijs Maņevičs. Tādējādi ir sasniegts absolūts rekords ziemas olimpiāžu rīkotāju vidū, piemēram, Vankūveras ieņēmumi ir pārsniegti pusotru reizi, ziņo ārvalstu prese, atsaucoties uz aģentūru ITAR-TASS.

фото

Runājot par suvenīriem ar "Soči-2014" simboliku, Maņevičs uzsvēra, ka programmas dalībnieki ir laiduši klajā apmēram 5000 dažādu produktu. Plānotais pārdošanas apjoms var pārsniegt 500 miljonu ASV dolāru, savukārt "Soči-2014" ieņēmumi no licencētu produktu pārdošanas var sasniegt 30 miljonus dolāru.

фото

"Soči-2014" suvenīri tiek tirgoti 4500 pārdošanas vietās. "Rekordus ir sasniegusi mīksto zvēriņu pārdošana. Jau ir pārdoti vairāk nekā 3,6 miljoni spēļu talismanu, ir nopirkts vairāk nekā miljons balto lācīšu, kā arī vairāk nekā 300 000 pāru slidu, 70 000 pāru slēpju un 260 000 futbolbumbu," paskaidroja "Soči-2014" Licencēšanas direktore Jeļena Zemjatova.

Pēc viņas teiktā, lielākie pārdošanas apjomi tiks sasniegt tieši Olimpisko spēļu laikā, līdzās sporta spēļu norises vietām tiks atvērti vēl 30 pārdošanas vietu.

Olimpiskie suvenīri Krievijā būs pieejami līdz 2014.gada beigām.

Komentāri