Ukrainā atslēdz Krievijas kanālus

фото

Pasaulē | 2014. gada 14. martā plkst. 17:24

Līdz piektdienai Krievijas televīzijas kanālus bija atslēguši jau 347 Ukrainas kabeļtelevīzijas sakaru operatori. Savukārt citi operatori Krievijas telekanālus iekļāvuši dārgākos pakalpojumu komplektos, ziņo LETA-UNIAN.

Kā norādīja Ukrainas televīzijas un radio padomes pārstāve Larisa Mudraka, precīzi dati par to, cik liela kabeļtelevīzijas sakaru operatoru daļa atslēgusi Krievijas telekanālus vai iekļāvusi tos dārgākos komplektos, būs zināmi pirmdien, 17.martā. Pašreizējā informācija liecina, ka šis rādītājs varētu būt aptuveni 65% līdz 70%.

Ukrainas Nacionālā televīzijas un radio padome 11.martā izdeva rīkojumu, televīzijas tīklu operatoriem pieprasot līdz 11.marta pl.19:00 pārtraukt vairāku Krievijas telekanālu retranslāciju. Prasība attiecas uz telekanāliem "Vesti", "Rossija 24", ORT ("Pirmais kanāls. Vispasaules tīkls") "RTR Planēta", "NTV Mir".

Krievija kopš 28.februāra faktiski okupējusi Ukrainai piederošo Krimas pussalu.

Reaģējot uz spriedzes saasināšanos un Maskavas izvērsto informācijas karu, Kijeva solījusi spert apņēmīgus soļus, lai apturētu Kremļa propagandas, melu un dezinformācijas izplatīšanu Ukrainas teritorijā.

Komentāri