Krievija aizliedz "Amerikas Balsij" raidīt savā teritorijā

фото

Pasaulē | 2014. gada 9. aprīlī plkst. 19:54

Krievija informējusi ASV Apraides padomi (BBG), ka tā lauzusi līgumu ar radiostaciju "Amerikas Balss" par raidīšanu Maskavā vidējo viļņu diapazonā, ziņo LETA-RFE/RL.

Valstij piederošās ziņu aģentūras "Rossija Segodnja" direktors Dmitrijs Kiseļovs uz "Amerikas Balss" pieprasījumu pagarināt līgumu atbildējis, ka "mēs negrasāmies ar jums sadarboties".

"Maskava izvēlējusies nepareizo ceļu un izlēmusi ierobežot vārda brīvību," "Amerikas Balss" krievu redakcijas tīmekļa vietnē citēts BBG vadītājs Džefrijs Šels. "Krievijas mediji, tostarp "Russia Today", kuru vada Kiseļovs, bauda atklātu pieeju raidīšanai ASV un visā pasaulē. Krievijas pilsoņi pelna tādu pašu pieejas brīvību informācijai."

"Tas ir politisks lēmums, kas iekļaujas vispārējā Putina Krievijas attīstības tendencē - totālas cenzūras ieviešanā un propagandas pastiprināšanā," komentējot "Amerikas balss" apklusināšanu Maskavā, savukārt norādījis viens no krievu opozīcijas līderiem Boriss Ņemcovs.

Tikmēr Kiseļovu par naida kurināšanu pret Ukrainu un par kara kurināšanu Eiropas Savienība (ES) nesen iekļāvusi to personu sarakstā, pret kurām vērsti ieceļošanas ierobežojumi un finanšu sankcijas.

Komentāri