Internetveikala "Zoolife.lv" klienti saņem e-pastu ar rupjībām

фото

Sabiedrība | 2013. gada 26. februārī plkst. 20:03

Otrdien dažādu zoopreču internetveikala "Zoolife.lv" klienti saņēmuši e-pastu, kurā bijušas dažādas rupjības un necenzēti izteikumi, ko it kā izsūtījusi internetveikala administrācija.

Kā biznesa portālam "Nozare.lv" teica "Zoolife.lv" tirdzniecības menedžeris Juris Andrejevs, uzņēmums patlaban vēl skaidri nezina, kas izraisījis šādas vēstules izsūtīšanu klientiem, taču norādīja, ka, visticamāk, ir ticis uzlauzts internetveikala e-pasta serveris vai arī tas ticis inficēts ar kādu datorvīrusu.

Andrejevs atzīmēja, ka problēma ir konstatēta un jau novērsta, piebilstot, ka "Zoolife.lv" pieredzē šis ir pirmais šāds gadījums. Jautāts, vai līdz ar e-pasta uzlaušanu varētu notikt arī klientu datu noplūde, viņš atzina, ka neesot eksperts informācijas tehnoloģiju jautājumos, bet, viņaprāt, klientu dati ir drošībā, un tos nevarēs izmantot kādas trešās personas.

Kopumā internetveikalam "Zoolife.lv" ir aptuveni 120 klienti, kam uzņēmuma administrācija jau izsūtījusi e-pastu, kurā atvainojas par sagādātajām neērtībām. Klientiem no uzņēmuma zvanīts arī personiski un notikusi mutiska atvainošanās.

Veikala darbinieki apgalvo, ka personu datiem ļaundari nav piekļuvuši un visi klientu dati esot drošībā.

Foto: mashable.com

Komentāri