Dziesmu svētku dalībnieki aktīvi pirka uzkodas un aizsargkrēmus

фото

Sabiedrība | 2018. gada 13. jūlijā plkst. 13:47

XVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku nedēļā pieprasījums pēc vairākiem produktiem "Maxima Latvija" veikalos pieaudzis vairāk nekā divas reizes.

Pirktāko produktu vidū ir dažāda veida uzkodas, žāvēti izstrādājumi, gatavās maltītes un saules aizsargkrēms.

Vērienīgais Latvijas simtgades svinību notikums atspoguļojas arī pircēju iepirkumu groziņos. Svētku nedēļā "Maxima Latvija" veikalos Rīgā ir pieaudzis pieprasījums pēc ātri un ērti pagatavojamiem ēdieniem un gatavām uzkodām, to skaitā no "Meistara Marka" produktu sortimenta.

Pircējiem cieņā bijuši arī latviešu iecienītie žāvētie izstrādājumi dažādās variācijās. Savukārt silto un saulaino laika apstākļu ietekmē būtiski audzis pieprasījums pēc saules aizsargkrēma, kura pārdošanas apjoms salīdzinājumā ar pirmssvētku nedēļu Rīgā pieaudzis par 60%, stāsta "Maxima Latvija" Biznesa analītikas departamenta direktore Zane Kaktiņa.

Viens no pircēju iecienītākajiem produktiem svētku nedēļā “Maxima” veikalos bijuši "Miestara Marka" žāvētie un sālītie izstrādājumi, pēc kuriem pieprasījums bijis līdz pat 55% lielāks nekā pirms nedēļās.

Par 54% pieaudzis arī gaļas rulešu pārdošanas apjoms. Aukstās gaļas produktu popularitāte ikdienas pieprasījumu atsevišķos "Maxima" veikalos Rīgā pārsniegusi pat vairāk nekā par 118%.

Svētku nedēļas latviskajā noskaņā dažos "Maxima" veikalos Rīgā ir pieaudzis pieprasījums pēc rupjmaizes – to pircēji iegādājušies līdz pat 30% vairāk nekā pirms nedēļas.

Pircēju iecienītas bijušas arī dažādas uzkodas, pēc tām pieprasījums svētku nedēļā pieaudzis par trešo daļu.

"Maxima Latvija" pārdošanas rezultāti liecina, ka svētku dalībnieki ir ņēmuši vērā arī silto laiku un parūpējušies par saules aizsardzību.

Saules aizsargkrēma pārdošanas apjoms "Maxima" veikalos Rīgā svētku nedēļā pieaudzis par vairāk nekā 60% salīdzinājumā ar iepriekšējās nedēļas rādītājiem, bet atsevišķos “Maxima” veikalos Rīgas mikrorajonos, kas atrodas tuvu skolām, saules aizsargkrēma pārdošanas pieaugums sasniedzis pat 75%.

Komentāri