Iedzīvotāji rekordlielā daudzumā pērk peldlietas

фото

Sabiedrība | 2018. gada 20. jūlijā plkst. 12:31

Līdz ar šī gada karstuma rekordu sasniegšanu Latvijā “Maxima Latvija” veikalos pircēji aktīvi iegādājas peldlietas un pludmales piederumus. Šovasar pārdošanas apjomi šajās preču grupās ir pieauguši līdz pat 80%, salīdzinot ar 2017.gadu.

“Šogad izteikti karsto laikapstākļu dēļ starp sezonas visaktuālākajām precēm ir peldlietas un dažādi aksesuāri atpūtai pie ūdens un dabā. Pieprasījums pēc šīm precēm vērienīgi pieaudzis gan Eiropā, gan Latvijā. Atsevišķās Eiropas valstīs kā, piemēram, Īrijā piepūšamie peldbaseini izpirkti, pat neskatoties uz ieviestajiem ierobežojumiem ūdens lietošanai dārzos.

Savukārt mūs Latvijā iepriecina tendence, ka cilvēki aizvien vairāk domā ne tikai par izklaidi, bet arī drošību, iegādājoties tādus aksesuārus kā peldvestes, uzročus peldēšanai un saules aizsargkrēmus,” komentē “Maxima Latvija” iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

Visā Eiropā gan ražotāji, gan mazumtirgotāji domā par piedāvājuma klāsta paplašināšanu pludmales apģērbiem un aksesuāriem, piedāvājot arī dažādus neierastus produktus.

Piemēram, kā bērniem tā pieaugušajiem ir pieejamas arvien ērtākas drošības vestes, kas tiek veidotas pat kā peldkostīma sastāvdaļa, vieglas un ērtas teltis, kurās patverties no dedzinošajiem saules stariem, platmales, kas pasargā ne tikai no saules, bet arī lietus, kā arī aizvien jaunas pludmales spēles visai ģimenei.

Aktīvai laika pavadīšanai pie dažādām ūdenstilpnēm “Maxima Latvija” veikalu pircēji ir iegādājušies par 81% vairāk peldēšanas un niršanas aksesuārus nekā pērn. Strauji pērk arī piepūšamos baseinus, kuru pieprasījums ir pieaudzis par 63%.

Karstais laiks ir veicinājis nepieciešamību arī pēc dažādiem pludmales piederumiem. Peldkostīmi, lakati un citi pludmales apģērbi šogad tiek pirkti par 22% vairāk nekā pagājušajā gadā.

Pircēji savu garderobi ir papildinājuši arī ar vasarai piemērotiem apaviem, iegādājoties pludmales čības un gumijas sandales – to pieprasījums pieaudzis par 20%. Ģimenes atpūtai pludmalē aktīvi tiek pirktas arī smilšu un ūdens rotaļlietas, kuru pārdošanas apjoma palielinājies par 14%.

Komentāri