Maxima: arvien vairāk iedzīvotāju pērk pārtiku internetā

фото

Sabiedrība | 2018. gada 3. augustā plkst. 09:32

Mainoties iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem, arī pārtikas produktu iegāde notiek ne tikai tradicionāli veikalos, bet arvien vairāk arī internetā. Kopš kļūšanas no “e-maxima.lv” par interneta veikalu “Barbora.lv” tā pārdošanas apjoms pieaudzis par vairāk nekā 34% pēdējo trīs mēnešu laikā.

““Barbora.lv” īsā laikā ir pilnveidojusi kapacitāti un pakalpojumu kvalitāti. Kopš zīmola maiņas par ceturto daļu ir palielināts gan darbinieku skaits, gan autoparks, kas ļauj mums 95% pasūtījumu piegādāt laikā un pat ātrāk par norādīto laiku. Pareizas stratēģijas izvēli apliecina analītikas dati - pircēju skaits ir pieaudzis 2,5 reizes, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, savukārt pārtikas preču sortimenta dažādība augusi par 14%.

Kā līderis pārtikas e-komercijas jomā Latvijā mēs turpinām pilnveidot inovatīvas iepirkšanās iespējas, tādēļ ir radīta mobilā aplikācija, kas padara pārtikas produktu iegādi ērtu, lai kur cilvēks atrastos,” saka Sanita Bērziņa, veikala “Barbora” vadītāja.

“Mēs kā galvenais pārtikas un sadzīves preču e-veikala “Barbora.lv” sadarbības partneris priecājamies, ka pircēju skaits, kas aizvien vairāk izvēlas pasūtīt preces no veikalu tīkla “Maxima” sortimenta, aug. Priecē, ka ”Barbora.lv” īsā laikā ir pilnveidojusi kapacitāti un pakalpojumu kvalitāti, piedāvājot mūsu klientiem vēl labāku servisu”, komentē “Maxima Latvija” valdes loceklis Viktors Troicins.

Šobrīd mobilo aplikāciju lejupielādē vidēji 4500 lietotāji mēnesī, un 23% klientu vismaz vienu reizi ir izvēlējušies pirkumu veikt tieši caur mobilo aplikāciju. Gan “Barbora.lv” interneta vietnē, gan mobilajā aplikācijā pieejami vairāk nekā 8000 dažādu produktu.

Vispopulārākā pārtikas preču kategorija, ko cilvēki iegādājas internetā, ir piena produkti, ko savā pirkuma grozā iekļauj katrs otrais pircējs.

Otra populārākā preču kategorija ir dārzeņi un augļi, ko iegādājas katrs trešais pircējs. Vispopulārākie produkti klientu vidū ir banāni, gurķi un tomāti.

Vidēji viena pirkuma ietvaros iedzīvotāji “Barbora.lv” iegādājas 20 līdz 30 dažādus pārtikas produktus.

Komentāri