NuKo.lv atvēris partnermārketinga jeb affiliate platformu

фото

Sabiedrība | 2018. gada 31. augustā plkst. 14:13

Lielākais Latvijas pārtikas interneta lielveikals NuKo.lv atvēris partnermārketinga jeb affiliate platformu, caur kuru ikviens var iesaistīties NuKo.lv popularizēšanā, saņemot vismaz 5% no darījuma summas.

Partnermārketings jeb affilate mārketings pasaulē un arī Latvijā nav nekas jauns – patlaban tas ir kļuvis par populāru veidu kā pelnīt naudu internetā, taču šī ir pirmā reize Latvijā, kad par "vēstniekiem" jeb partneriem mārketingā klientus un ikvienu interneta lietotāju aicina interneta pārtikas lielveikals.

"Mūsu affiliate sistēma tiek mērķēta uz divām grupām. Pirmā ir mūsu sadarbības partneri, piegādātāji, zīmolu īpašnieki. Šādā veidā viņiem mēs dodam iespēju kontrolēt pilnu pārdošanas ciklu", - stāsta NuKo.lv Mārketinga un IT attīstības vadītājs Rolands Dzenis.

Viņš skaidro, ka patlaban daudzi zīmoli izmanto tā dēvētos "influencerus" jeb viedokļu līderus savu produktu un pakalpojumu reklamēšanā. Taču ņemot vērā, ka šajā gadījumā tirgotājiem nav nedz savas e-platformas, nedz piegādes sistēmas, šādā veidā uzņēmumi nevar nodrošināt pilnu pārdošanas ciklu. NuKo.lv atrisina šo problēmu un piedāvā saviem partneriem ne tikai pārdot produktus caur NuKo.lv platformu, bet arī kontrolēt un sekot līdzi apmeklētāju kustībai un darījumu apjomam. Tādā veidā partneri var izvērtēt, kurš reklāmas kanāls sniedz labākos pārdošanas rādītājus.

Patlaban NuKo.lv piedāvāto sistēmu ir novērtējuši tādi sadarbības partneri kā German Products Baltic, Orkla, Batlā Bura, Unilever, Tukuma piens un citi.

"Savukārt, otra grupa, kas var veiksmīgi izmantot affiliate sistēmu, ir blogeri, influenceri un satura lapu īpašnieki. Tā ir viņu iespēja integrēt saturā NuKo.lv un saņemt par to atlīdzību. Faktiski šādā veidā iespējas kļūt par NuKo.lv vēstnieku un sadarbības partneri mārketingā ir jebkuram interneta lietotājam", - pauž Rolands Dzenis.

Tendences liecina, ka pārtikas tirdzniecība internetā attīstās straujiem soļiem, iepirkšanos NuKo.lv aizvien vairāk izmanto visā Latvijā gan privātpersonas, gan juridiskas personas.

  1. gadā NuKo.lv apgrozījums bija 1,8 miljoni eiro. 2017. gadā apgrozījums, salīdzinot ar 2016.gadu, pieauga par 56%.

Lielveikals internetā Nuko.lv ir Latvijas uzņēmums, kas izveidots ar mērķi piedāvāt Latvijas iedzīvotājiem mūsdienīgu iepirkšanās veidu pārtikas un ikdienas precēm.

Komentāri