Rindas pēc Lattelecom virszemes televīzijas veicinājusi Baltcom klientu plūsma, Mixnews.lv

Rindas pēc Lattelecom virszemes televīzijas veicinājusi Baltcom klientu plūsma

фото

Tehnika | 2014. gada 20. janvārī plkst. 17:59

Gada beigās novērotā pastiprinātā iedzīvotāju interese pēc "Lattelecom" virszemes televīzijas jau esot bijusi paredzēta iepriekš, bet rindas esot radījusi papildu klientu plūsma no kabeļtelevīzijas operatora "Baltcom", kurš, beidzoties licencei atsevišķos rajonos, pārtraucis televīzijas pakalpojumu piegādi, biznesa portālam "Nozare.lv" skaidroja "Lattelecom" Privāto klientu daļas direktore Elīna Abika.

Tā kā klientu skaits, kuri pēc "Baltcom" MMDS standarta kabeļtelevīzijas translēšanas pārtraukšanas palika bez televīzijas, nebija publiski pieejams, tad "Lattelecom" nebija spējīgs precīzi paredzēt klientu pieplūduma apjomus. Lielākās problēmas, kā novēroja "Nozare.lv", tas radīja klientu apkalpošanas centros, kas novietoti tranzīta ceļu tuvumā, piemēram, Centrālajā dzelzceļa stacijā, ko arī apstiprināja Abika.

Lai atbildētu uz lielo pieprasījumu pēc virszemes televīzijas, "Lattelecom" savos klientu apkalpošanas centros nodarbinājis vairākas darbinieku maiņas vienlaikus, tāpat arī esot piesaistīti papildus apsargi, lai pārējie darbinieki varētu pievērsties tieši klientu apkalpošanai, norādīja Abika. Vispārīgi par pieprasījuma kāpumu gada nogalē esot bijis zināms jau augustā.

Cilvēku drūzmēšanās klientu apkalpošanas centros esot notikusi, neskatoties uz to, ka "Lattelecom" sadarbībā ar Latvijas Pastu piedāvā virszemes televīzijas uztveršanai paredzēto aparatūru pasūtīt saņemšanai mājās klientam izdevīgā laikā, informēja Abika. Lai arī to klientu skaits, kas izvēlas izmantot pasta pakalpojumus, pieaugot, tomēr vairāki vecāka gadagājuma cilvēki izvēloties pagaidīt rindā.

"Viņiem tā ir iespēja socializēties, es vienai sievietei jautāju, kāpēc viņa gaida šeit, ja tikpat labi varēja būt mājās un saņemt savu komplektu tur. Viņa man atbildēja, ka mājās sēžot visu dienu un šeit viņai vismaz esot iespēja ar kādu parunāties," par dzirdēto stāstīja Abika, kura pati arī kādu laiku esot strādājusi kādā no apkalpošanas centriem.

Jau ziņots, ka "Nozare.lv" janvāra sākumā novēroja pastiprināti lielas rindas "Lattelecom" klientu centros. Rindu iemesls ir populāro televīzijas kanālu TV3 un LNT aiziešana no bezmaksas apraides, ko no jaunā gada varēs skatīties, tikai iegādājoties maksas kanālu paku.

Telekomunikāciju kompānija "Lattelecom" iepriekš skaidroja, ka gaidāmās pārmaiņas nozarē ir izvērtējusi un sagatavojusies tām, uzsverot, ka rindas kompānijas klientu apkalpošanas centros veidojas, jo klienti pirkumu iegādi atlikuši uz pēdējo brīdi.

Kā ziņots, 2012.gadā notika MTG un LNT apvienošanās. Konkurences padome (KP) atļāva MTG iegādāties LNT, izvirzot vairākus noteikumus, kas tās ieskatā novērš iespējamo kaitējumu konkurencei. Turklāt KP patur tiesības līdz 2017.gada beigām likt apvienošanās dalībniekiem daļu savu aktīvu pārdot.

Viens no KP nosacījumiem bija, ka apvienošanās gadījumā programmām TV3 un LNT jābūt pieejamām bezmaksas apraidē vismaz līdz 2013.gada 31.decembrim. Šis nosacījums ir ievērots. Taču šo kanālu no 2014.gada bezmaksas apraidē vairs nebūs.

Komentāri