Samsung sāk pastiprināti izjust konkurenci mobilo ierīču segmentā, Mixnews.lv

Samsung sāk pastiprināti izjust konkurenci mobilo ierīču segmentā

фото

Tehnika | 2014. gada 27. janvārī plkst. 12:51

Par spīti tam, ka gada beigās svētku dēļ parasti pieaug elektropreču pieprasījums, Dienvidkorejas elektronikas koncerna "Samsung Electronics" (Samsung) mobilo ierīču atzars darbojies ar 18% zemāku peļņu nekā iepriekšējā rudens ceturksnī, teikts kompānijas ziņojumā par finanšu rādītājiem, ziņo Nozare.lv.

Neskatoties uz to, ka gada nogalē vairums tautu svin dažādus sezonālos svētkus, kas parasti palielina elektroierīču patēriņu, "Samsung" pēdējā ceturkšņa peļņa ir bijusi par 8,3% zemāka nekā trešajā rudens ceturksnī.

Vairāki tirgus eksperti to skaidro ar sīvo konkurenci, kas vērojama viedtālruņu un planšetdatoru tirgū. Tas redzams arī "Samsung" viedierīču segmenta atsevišķajos peļņas rādītājos, kas salīdzinājumā ar 2012.gadu palikuši nemainīgi, bet pret iepriekšējo ceturksni kritušies par 18%.

"Samsung" šādu kritumu skaidro ar pieaugušajām mārketinga izmaksām un kādu vienreizēju maksājumu. Tuvākajā laikā kompānija plāno dažādu viedierīču pieprasījuma pieaugumu sakarā ar vairāku mobilo tīklu pāreju uz 4G datu pārraidi.

"Samsung" 2013.gada ceturtā ceturkšņa finanšu rādītāji uzrāda 59,2 triljonu Korejas vonu (40,35 miljardu eiro) apgrozījumu un 8,2 triljonu vonu (5,65 miljardu eiro) peļņu. Gadu iepriekš uzņēmums bija uzrādījis 56,06 triljonu vonu (38,21 miljarda eiro) apgrozījumu, kas 5,4% mazāks nekā šogad, bet 8,84 triljonu vonu (6,02 miljardu eiro) peļņa bija par 6,5% lielāka, teikts finanšu pārskatā.

Uzņēmuma pamatdarbības peļņa piedzīvojusi pirmo samazinājumu pēdējo divu gadu laikā.

Komentāri