Rīgas kuģu būvētava noslēdz līgumu par kuģu-gāzvedēju remontu, Mixnews.lv

Rīgas kuģu būvētava noslēdz līgumu par kuģu-gāzvedēju remontu (8)

фото

Transports un loģistika | 2017. gada 28. novembrī plkst. 17:03

Rīgas kuģu būvētava ir noslēgusi sadarbības līgumu ar pasaulē lielāko sašķidrinātās gāzes kuģu un peldošo termināļu flotes īpašnieku "Exmar". Līgums paredz, ka Rīgas kuģu būvētava nodrošinās šim uzņēmumam piederošo kuģu remontu.

Pirmais kuģis-gāzvedējs "Brussels" jau patlaban tiek remontēts. Kuģa ievešana dokā ir samērā sarežģīta – doka sagatavošana noris, ņemot vērā kuģa īpašnieka atsūtīto tehnisko informāciju.

Proti, pēc rasējumu saņemšanas dokā tiek novietoti atbalsta bloki, kuru uzdevums ir noturēt kuģa līdzsvaru tā remonta laikā. Pēc tam doks tiek iegremdēts ūdenī tā, lai konkrētais kuģis tajā varētu iepeldēt. Kad kuģis dokā iepeldējis, doks paceļas uz augšu, lai kuģis atrastos virs ūdens, un var sākties tā remonts.

Rīgas kuģu būvētavā kuģu remontu nodrošina trīs peldošajos dokos. Lielākajā no tiem iespējams pacelt pat 30 000 tonnu smagu kuģi.

Foto: facebook.com/Rīgas kuģu būvētava

Komentāri 8
Tigrapirms 7 mēnešiem
Uzņēmuma apraksts
AS "Rīgas kuģu būvētava" ir lielākā kuģu būvētava Baltijas jūras piekrastē, kurā tiek remontēti vairāk nekā 130 kuģi gadā.
AS “Rīgas kuģu būvētava” dibināta 1913.gadā un atrodas senajā Hanzas pilsētā Rīga, Latvijas Republikas galvaspilsētā, tās vēsturiskajā un kultūras centrā.
AS “Rīgas kuģu būvētava”, kas specializējas zvejas laivu, prāmju, palīgpeldierīču būvē un remontā, tika privatizēta 1995.gadā.
Galvenie darbības veidi:
- Jebkuru remonta/konversijas darbu veikšana jebkura tipa kuģiem: tajā skaitā refrižeratorkuģiem; gāzes tankkuģiem; pasažieru kuģiem; Ro-Ro; tankkuģiem jēlnaftas un ķimikāliju pārvadāšanai; zvejas kuģiem.
- Īsi izpildes termiņi un augsta remonta kvalitāte par konkurētspējīgām cenām.
- Mūsdienīga infrastruktūra ir pieejama 24 stundas diennaktī un 365 dienas gadā.
- Vairāk nekā 1 100 speciālistu liels kolektīvs ar DNV, Lloyds’s Register, MRS izsniegtiem sertifikātiem ir spējīgs izpildīt visus ar jebkuru pasūtījumu saistītos darbus.
- AS “Rīgas kuģu būvētava” piestātņu iegrime ir līdz 8,0 m un to kopējo garums ir 2000 m.
- AS “Rīgas kuģu būvētava” rīcībā ir krasta celtņi ar 32 t celtspēju, peldošie krāni līdz 100 t celtspēju, velkoņi un zemūdens aprīkojums.
AS „Rīgas kuģu būvētava” valdepirms 1 mēneša
Ar šo AS „Rīgas kuģu būvētava” informē, ka Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa 2018.gada 29.oktobrī ir pieņēmusi lēmumu par AS „Rīgas kuģu būvētava” iesniegtās apelācijas sūdzības par Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesas 2018.gada 02.oktobra spriedumu, ar kuru AS „Rīgas kuģu būvētava” tiesiskās aizsardzības procesa pieteikums tika noraidīts, pieņemšanu.

Apelācijas sūdzība tiks izskatīta Rīgas apgabaltiesā, taču lietas izskatīšanas datums šobrīd vēl nav nozīmēts.
Tiesiskās aizsardzības procesa ierosināšana pirms 4 mēnešiem
https://csri.investinfo.lv/lv/?view=csridocumentsdetails&id=16840

AS „Rīgas kuģu būvētava”, turpmāk – Sabiedrība, valde pēc rūpīgas situācijas analīzes un konsultācijām ar Sabiedrības padomi, auditoriem un juristiem pieņēma lēmumu lūgt tiesai ierosināt tiesiskās aizsardzības procesu. Sabiedrība uzskata, ka tiesiskās aizsardzības process ir, lai gan ļoti nopietns, taču arī vienīgais pareizais solis, kā izkļūt no sarežģītās situācijas, kas radusies dažādu pēdējā laika notikumu ietekmē.

Sabiedrība ir pārliecināta, ka tā spēs atjaunot Sabiedrības darbību, nodrošināt tās stabilitāti un pat paaugstināt konkurētspēju. Tomēr, lai gan Sabiedrības valdei ir skaidras perspektīvas Sabiedrības darbības atjaunošanai, jau šobrīd zināms, ka tas prasīs laiku – laiku, lai atjaunotu apgrozāmo līdzekļu plūsmu, diversificētu ražošanu un piesaistītu investīcijas. Tāpat ir zināms, ka šajā atgūšanās periodā aizvien ik dienas rodas dažādi plānu realizēšanu kavējoši apstākļi, un šī iemesla dēļ Sabiedrība ir lūgusi tiesu ierosināt tiesiskās aizsardzības procesu. Pasākuma vienīgais mērķis ir saglabāt Sabiedrības darbību, tās darba profilu un radīt situāciju, kas ļaus pilnībā bez bažām izpildīt savas saistības, lai nākotnē nodrošinātu Sabiedrības attīstību. Šobrīd Sabiedrības vadības uzdevums ir izstrādāt un iesniegt kreditoriem apstiprināšanai Sabiedrības atjaunošanas plānu. Protams, tas prasīs gan Sabiedrības reorganizāciju, gan personāla optimizāciju, bet diemžēl šobrīd cita ceļa nav.