Rīgas kuģu būvētava noslēdz līgumu par kuģu-gāzvedēju remontu (5)

фото

Transports un loģistika | 2017. gada 28. novembrī plkst. 17:03

Rīgas kuģu būvētava ir noslēgusi sadarbības līgumu ar pasaulē lielāko sašķidrinātās gāzes kuģu un peldošo termināļu flotes īpašnieku "Exmar". Līgums paredz, ka Rīgas kuģu būvētava nodrošinās šim uzņēmumam piederošo kuģu remontu.

Pirmais kuģis-gāzvedējs "Brussels" jau patlaban tiek remontēts. Kuģa ievešana dokā ir samērā sarežģīta – doka sagatavošana noris, ņemot vērā kuģa īpašnieka atsūtīto tehnisko informāciju.

Proti, pēc rasējumu saņemšanas dokā tiek novietoti atbalsta bloki, kuru uzdevums ir noturēt kuģa līdzsvaru tā remonta laikā. Pēc tam doks tiek iegremdēts ūdenī tā, lai konkrētais kuģis tajā varētu iepeldēt. Kad kuģis dokā iepeldējis, doks paceļas uz augšu, lai kuģis atrastos virs ūdens, un var sākties tā remonts.

Rīgas kuģu būvētavā kuģu remontu nodrošina trīs peldošajos dokos. Lielākajā no tiem iespējams pacelt pat 30 000 tonnu smagu kuģi.

Foto: facebook.com/Rīgas kuģu būvētava

Komentāri 5
Tigrapirms 1 mēneša
Uzņēmuma apraksts
AS "Rīgas kuģu būvētava" ir lielākā kuģu būvētava Baltijas jūras piekrastē, kurā tiek remontēti vairāk nekā 130 kuģi gadā.
AS “Rīgas kuģu būvētava” dibināta 1913.gadā un atrodas senajā Hanzas pilsētā Rīga, Latvijas Republikas galvaspilsētā, tās vēsturiskajā un kultūras centrā.
AS “Rīgas kuģu būvētava”, kas specializējas zvejas laivu, prāmju, palīgpeldierīču būvē un remontā, tika privatizēta 1995.gadā.
Galvenie darbības veidi:
- Jebkuru remonta/konversijas darbu veikšana jebkura tipa kuģiem: tajā skaitā refrižeratorkuģiem; gāzes tankkuģiem; pasažieru kuģiem; Ro-Ro; tankkuģiem jēlnaftas un ķimikāliju pārvadāšanai; zvejas kuģiem.
- Īsi izpildes termiņi un augsta remonta kvalitāte par konkurētspējīgām cenām.
- Mūsdienīga infrastruktūra ir pieejama 24 stundas diennaktī un 365 dienas gadā.
- Vairāk nekā 1 100 speciālistu liels kolektīvs ar DNV, Lloyds’s Register, MRS izsniegtiem sertifikātiem ir spējīgs izpildīt visus ar jebkuru pasūtījumu saistītos darbus.
- AS “Rīgas kuģu būvētava” piestātņu iegrime ir līdz 8,0 m un to kopējo garums ir 2000 m.
- AS “Rīgas kuģu būvētava” rīcībā ir krasta celtņi ar 32 t celtspēju, peldošie krāni līdz 100 t celtspēju, velkoņi un zemūdens aprīkojums.
AM Militāri publisko attiecību departamenta Preses nodaļapirms 17 dienām
Aizsardzības ministrs Liepājā tiksies ar NATO jūras komponenta komandieri.

Rīt, 2. jūnijā, vizītē Latvijā ieradīsies ASV 6. flotes un NATO jūras komponenta komandiere viceadmirāle Liza Franketi (Lisa Franchetti), lai Liepājā tiktos ar aizsardzības ministru Raimondu Bergmani un Nacionālo bruņoto spēku Jūras spēku komandieri flotiles admirāli Ingu Vizuli un pārrunātu starptautisko jūras spēku mācību “Baltops 2018” norisi.



Tāpat tikšanās laikā tiks pārrunāta drošības situācija reģionā un Baltijas jūrā, NATO un ASV klātbūtnes Latvijā nozīme reģionālās drošības stiprināšanā, kā arī starptautisko militāro mācību aktualitātes.



Vizītes laikā viceadmirāle L. Franketi apmeklēs Jūras spēku štābu, Jūras operāciju centru un Ūdenslīdēju skolu, lai iepazītos ar Jūras spēku galvenajiem uzdevumiem un pienākumiem.



Jūras spēku uzdevumi ir meklēt un iznīcināt jūrā sprādzienbīstamus priekšmetus, nodrošināt krasta apsardzi, koordinēt un veikt cilvēku meklēšanas un glābšanas darbus jūrā, nodrošināt ekoloģisko uzraudzību un likvidēt jūrā notikušo avāriju sekas.



Jau ziņots, ka no 31. maija līdz 16. jūnijam Baltijas jūrā norisinās jūras spēku mācības “Baltops 2018”. Mācību mērķis ir veicināt sadarbību un savietojamību, stiprināt spējas strauji reaģēt, izmantojot visu spēku veidu spējas, kā arī demonstrēt sabiedroto un partnervalstu apņēmību nodrošināt stabilitāti reģionā un gatavību aizstāvēt Baltijas jūras reģionu gadījumā, ja tas būtu nepieciešams.



Starptautiskajās mācībās „Baltops 2018”, kuras notiek jau 46. reizi, Nacionālos bruņotos spēkus pārstāv Jūras spēku kuģis M-06 “Tālivaldis” un Baltijas valstu jūras eskadras (BALTRON) štāba personāls, kopā vairāk nekā 40 karavīru.



Mācības “Baltops 2018” sākās Klaipēdā, Lietuvā un jau tradicionāli noslēgsies Ķīlē, Vācijā.



“Baltops” ir ikgadējas mācības, kas norisinās Baltijas jūrā, sniedzot iespēju NATO un reģionālajiem partneriem stiprināt savstarpējo spēku savietojamību, trenējoties veikt kombinētus taktiskos manevrus dažādos mācību scenārijos.



Informāciju sagatavoja:
AM Militāri publisko attiecību departamenta
Preses nodaļa
Tālrunis: 67335309
E-pasts: prese@mod.gov.lv
Wazapirms 17 dienām
Nepilnas divas dienas pirms nošaušanas, 28. maija darba dienas beigās maksātnespējas administrators Mārtiņš Bunkus ir iestājies maksātnespējas administratoru „rindā” – iesniedzis pieteikumu maksātnespējas procesa administratora pienākumu veikšanai. Tas visticamāk nozīmē, ka administrators ar „lietu kārtotāja” slavu bija saņēmis ziņu par iespēju tikt pie īpaši garda „kumosa”.

No vairākiem avotiem advokātu aprindās Pietiek ir dzirdējis viedokli, ka šāda pēkšņa iestāšanās maksātnespējas administratoru „rindā” skaidrojama ar to, ka pretendents ir saņēmis ziņas par kādu īpaši gardu „kumosu”, kas varētu tikt nodrošināts tieši viņam.

Viens no šādiem „kumosiem” teorētiski varētu būt AS Rīgas Kuģu būvētava, kura 28. maijā atklāja, ka tai līdz jūlija beigām ir noteikts tiesiskās aizsardzības process.

http://www.pietiek.net/raksti/divas_dienas_pirms_nosausanas_bunkus_iestajies_maksatnespejas_administratoru_rinda