Četri ieradumi labākai darba dienai, Mixnews.lv

Četri ieradumi labākai darba dienai

фото

Woman | 2014. gada 29. janvārī plkst. 14:19

Saprotams, ne katra diena var būt perfekta, bet daži ieradumi palīdzēs arī šķietami sliktu dienu padarīt labāku.

1.Sāc dienu ar treniņu!

Ja astoņos sākas tavs darbs, un vēl pirms tam ir jāsagatavojas, jāpaēdina bērni un jāpāvar pilsētas sastrēgumi, tu sešos no rīta nevari apmeklēt sporta zāli. Esi radoša! Iegādājies hanteles, ar kurām veikt vingrinājums. Izpildi pietupienus, atspiešanās uz rokām! Vermontas universitātes zinātnieki ir izpētījuši, ka rīta vingrojumi spēj uzlabot cilvēka noskaņojumu divpadsmit stundu garumā.

2.Neknaksties ar ēdienu starp ēdienreizēm!

Tas ir neveselīgi un var aizvest pie liekā svara problēmām, bet arī negatīvi ietekmē noskaņojumu un darbadienu mazāk produktīvu. Sāc savu ēšanas paradumu maiņu: neveselīgo saldumu vietā izvēlies augļus vai dārzeņus. Izvieto tos skaisti uz šķīvja, nevis ēd no iepakojuma. Ēd katru trešo stundu, ēd lēni, kamēr tev vispār

3.Izproti savas negatīvās emocijas

Emocijas ļauj saprast, kādas attiecības, mērķi un vērtības mums ir nozīmīgas. Piemēram, ja tev patīk neatkarība, tu vari justies dusmīga par to, ka tev par katru lēmumu jāatskaitās. Ja tev ir svarīga ģimene, tevi var apbēdināt garās darba stundas. Negatīvās emocijas atklāj tās vērtības, kuras esi atstājusi novārtā. Labojot šo netaisnību, jutīsies laimīgāka.

4.Meklē iemeslu smieties "vēderu turēdama"

Smiekli ļauj atbrīvot emocijas, uzlabo noskaņojumu un veicina radošumu. Smieklu recepte ir vienkārša: sāc dienu ar jautru youtube video un parādi to arī saviem kolēģiem.

Komentāri