Apskati piecus ieteikumus labākam miegam!, Mixnews.lv

Apskati piecus ieteikumus labākam miegam!

фото

Woman | 2014. gada 5. februārī plkst. 16:12

Teiciens - izgulēties varēsim vecumdienās, būs derīgs vien svētkos un studentu sesiju laikā. Miega trūkums negatīvi ietekmē veselību, un kā domino efektu arī mūsu pārējo dzīvi.

Tāpēc:

  • Ievēro gulētiešanas rutīnu ne vien darba dienās, bet arī brīvdienās. Vari mēģināt piekopt diendusu.

  • Pirms gulētiešanas nedomā smagas domas. Ja nespēj aizmigt, nemokies - kāp ārā no gultas un pēc kāda laika ej vēlreiz gulēt.

  • Četras stundas pirms gulētiešanas atturies no treniņiem. Katru dienu mēģini vismaz 15 minūtes pavadīt saules gaismā.

  • Ņem vērā, ka elektronisko ierīču gaisma var kairināt smadzenes neļaujot tām aizmigt. Tāpēc elektroniskās ierīces izslēdz vai apklāj.

  • Uztver miegu kā skaistumkopšanu, kurā tavs ķermenis atjaunojas, nevis nevajadzīgu laika patēriņu.

Komentāri