Uzzini 2014.gada trauku un virtuves piederumu modes tendences!

фото

Woman | 2014. gada 12. februārī plkst. 12:27

No 7.-11.februārim Vācijā, Frankfurtē norisinājās ikgadējā izstāde Ambiente, kas katru gadu pulcē vienkopus pasaules vadošos trauku, virtuves piederumu, mājsaimniecības preču ražotājus un izplatītājus.

Savā ziņā šo izstādi var uzskatīt par nišas Parīzes modes nedēļu, kur apskates objektu vietā ir šķīvji, katli, pannas, glāzes un tūkstošiem citu virtuves un mājsaimniecības preču. Šogad modē - krāsu saspēle priekšmetos, austrumnieciskais un līnijas zīmējumos, dinamiskas izteiksmes formas un, protams, dabīgie materiāli.

Gluži kā modē un arhitektūrā trauku, gatavošanas trauku, virtuves piederumu un interjera priekšmetu jomā pasaules modes tendences veidojas katru gadu no jauna. Saglabājot labākās un pircēju gaumi pārbaudījušās lietas, jaunumi šajā jomā ieplūst no dizaina, modes, arhitektūras un mākslas. Šī gada tendences ir sekojošas:

Krāsu saspēle, jautrība un rotaļīgums

Daudzi ražotāji ir devuši vaļu fantāzijai, traukiem un virtuves piederumiem piešķirot dzīvīgumu, temperamentu, apvienojot netradicionālo un rotaļīgo. Krāsu palete ir jautra - mandarīna oranžais, laima zaļais, aveņu sarkanais, gaiši pelēkais un aprikožu rozā. Kopumā motīvi, dekori ir ekstravaganti, eksperimentējot ar krāsām, formām un materiāliem. "Dažādi violetie toņi šogad izmantoti trauku un virtuves piederumu dekoros - arī mūsu lielāko zīmolu, kuriem esam ekskluzīvie izplatītāji Tramontina, Luminarc, Seltmann Weiden, Tescoma, Rondell, jaunumos dominēja violetie krāsu toņi", informē SIA ARKOLAT mārketinga direktore Laura Buharina.

фото

Ziedi un iedvesma no austrumiem

Izstādē dominēja tīras līnijas, melnbalti kontrasti, kā arī ziedu tēmas, kas raksturīga austrumu motīviem. Krāsu paletē dominēja violetie, zelta motīvi, tumši zilais, egles zaļais un baklažānu krāsas. Kopumā pretstatu saspēle - metāls un bronza, melnais un baltais, savukārt vieglumu piešķir austrumniecisko ziedu motīvi.

Avangards, līnijas un kustība

Spēcīgas krāsas un pārsteidzošas līnijas raksturo trešo tendenci. Krāsu palete no melnajām un baltajām - līdz pat asfalta pelēkajam, hroma, zilo un spilgti dzelteno krāsu kā akcentu dekoros un galda klājumos. No materiāliem - metāls, stikls, koks un plastmasa, savienojumā ar nerūsējošo tēraudu, porcelānu radīs kontrastus, īpaši virtuvē. Asimetriski un funkcionāli. "Zilā krāsa, līnijas un ģeometriskas figūras dominē arī tādu zīmolu kā Seltaman Weiden,, ASA un profesionālo glāžu sērijas Chef&Sommelier jaunumos", stāsta Laura Buharina.

Dabīgi materiālu un pasteļtoņi

Ceturtais virziens ir dabīgu materiālu, vienkāršu formu apvienojums. Pasteļu toņu diapazons un vieglums, sākot ar violeto, persiku toni, pelēkajiem un smilšu toņiem. Dominē dabīgais akmens, koks, kopumā radot mierīgu un sabalansētu izskatu, taču detaļās iedvesmojoties no eksotiskām zemēm - savvaļas motīviem, bambusa korķiem.

Katru gadu izstādē tiek prezentētas 2014.gada inovācijas un ražošanas tehnoloģiskie sasniegumi trauku un virtuves piederumu jomā. Attīstoties tehnoloģijām ražotāji spēj apvienot dažādus modernus materiālus, pilnveidot jau esošo materiālu izturības rādītājus un ražošanas tehnoloģijas.

Daina Pečate uzsver: "Viens no pasaules lielākajiem ražotājiem ARC International prezentēja jaunu tehnoloģiju, kas par 50% samazina glāžu maliņu plīsumus, kas ir ļoti svarīgi HoReCa biznesam. Ik gadu atrodam kvalitatīvākos un pārdomātākos risinājumus."

Jau divdesmito gadu pēc kārtas, trauku un virtuves piederumu nozares eksperts SIA ARKOLAT un tā mazumtirdzniecības tīkla RITO pārstāvji apmeklē Ambiente izstādi, kuru kopumā šogad apmeklēja vairāk kā 180 tūkstoši apmeklētāji no visas pasaules un tajā piedalījās 4724 izstādes dalībnieki no 89 valstīm.

Izstādes apmeklējuma mērķis ir tikties ar sadarbības partneriem un uzzināt par trauku un virtuves piederumu pasaules jaunumiem, nozares tendencēm, lai piedāvātu starptautiskus un kvalitatīvus zīmolus no visas pasaules vairumtirdzniecības un HoReCa segmenta sadarbības partneriem, kā arī mazumtirdzniecības tīkla RITO klientiem.

Komentāri