Septiņi ieradumi, kas noderēs skaistuma miegam

фото

Woman | 2014. gada 6. martā plkst. 16:15

Labs miegs ir svarīga ādas atjaunošanās sastāvdaļa. Centies doties pie miera vienā un tajā pašā laikā un izkop pāris gulēšanas ieradumus, lai mirdzošas ādas efekts būtu vēl pamanāmāks:

1.Guli un zīda vai satīna spilvendrānas

Zīda un satīna šķiedras ap ādu rada mazāku berzi, līdz ar to krunciņu risks kļūs mazāks, kā arī būs veselīgāki matiem – guļot uz zīda vai satīna tie nesapinkāsies un nelūzīs.

2.Guli uz muguras

Guļot uz vieniem vai otriem sāniem, sejas ādā tiek iegulētas rieviņas, kas laika gaitā kļūst par krunciņām. Tāpēc centies gulēt uz muguras!

3.Pirms gulētiešanas uzklāj mitrinošo krēmu

Lai labāk palīdzētu ādai atjaunoties, mitirini ne vien sejas ādu, bet arī lūpas un ādu ap acīm. Izvēlies krēmus ar hialuronskābi, kas ādai piesaista vairāk ūdeni.

4.Regulāri nomaini spilvendrānas

Spilvendrānas uzsūc sviedrus, šādi kļūstot par bakēriju perēkli. Tāpēc speciālisti iesaka divas reizes nedēļā nomainīt spilvendrānu. Ja uz spilvena vairākas dienas nav gulēts, tad nepieciešams to izpurināt.

5.Pirms gulētiešanas nelieto sālītus ēdienus un alkoholu

Patērējot daudz alkohola un sāļus ēdienus, ķermenis zaudē šķidrumu, tāpēc tērē ūdens rezerves ādā. Ja tomēr nespēj atturēties, izmēģini paaugstinātu spilvenu, šādi izlīdzinot šķidrumu.

6.Sasien matus, taču ne pārāk cieši

Nakts laikā neļauj matiem pīties ap eju, sasienu to vieglā astē. Tā tu saglabāsi matu dabiskās eļļas.

7.Pirms gulētiešanas nomazgā make-up

It kā liekas pašsaprotami, ka pirms gulētiešanas ir jānotīra make up. Taču dermotologiem tas cilvēkiem atkal un atkal ir jāatgādina. Make up nakts miega laikā ādai nodara būtisku kaitējumu.

Komentāri