Piecas idejas, kā dabiski saldināt ēdienu un dzērienus, Mixnews.lv

Piecas idejas, kā dabiski saldināt ēdienu un dzērienus

фото

Woman | 2014. gada 19. martā plkst. 16:49

Našķēšnās ir tik garšīgs ieradums, taču cukuru varam uzņemt daudz veselīgā veidā:

1.Sporta dzērieni ir bagāti ar cukuru. Tāpēc uztaisi pati savu alternatīvu, ūdenim pievienojot citronu, jūras sāli, stēviju. Citrona sulā un jūras sālī būs bagātīgi daudz minerālvielu, bet stēvija (augs,ko saldināšanā izmanto diabētiķi) dos patīkamu saldumu

2.Izvēlies tos enerģijas batoniņus, kuros ir dabiskais saldinātājs – dateles, kokosrieksti, medus, kļavas sīrups. Izvēlies batoniņus, kuros ir mazāk sastāvdaļu.

3.Saldējuma vietā nomizo un sagriez banānus, sasaldē tos. Pēc tam sablenderē kopā ar zemenēm un mellenēm. Vari pievienot riekstus un kokosriekstu pienu. Ja tomēr salduma ir par maz – nedaudz medus vai kļavu sīrupa.

4.Ierastā jogurta vietā izvēlies jogurtu bez piedevām. Pēc saviem ieskatiem pievieno augļus!

5.Visas mīl šokolādi, un tā veselībai ir vērtīga. Tāpēc izvēlies visaugstākās kvalitātes šokolādi – lai kakao pulveris būtu vismaz 72 procenti un šokolādē būtu izmantoti dabiskie saldinātāji.

Komentāri