Karsts trends: Runājošais apģērbs! (FOTO)

фото

Woman | 2014. gada 25. martā plkst. 12:20

Ja pērnajā sezonā modes topā bija "runājošas" rotaslietas, tad šogad tās no rokām un kakla pārcēlušās uz T-krekliem, kleitām un ķengurjakām. Šogad modes dizaineri piedāvā nēsāt apģērbus ar uzrakstiem, kas apkārtējiem pavēsta par noskaņojumu, dzīves uzskatiem, popularizē dažādu zīmolu nosaukumus.

фото

фото

Alexander Wang

Pavasara - vasaras sezonas kolekcijas ar dažādiem logotipiem piedāvā tādi modes dizaina giganti, kā "DKNY", "Paul & Joe un Alexander Wang", kurš savu vārdu reklamē nevis uzdrukas veidā, bet gan izgriežot ar lāzeru uz ādas svārkiem, mēteļiem, kleitām un cimdiem.

фото

DKNY

Citi dizaineri pieticīgi reklamēja savu zīmolu, ievietojot to uz apģērba galvenā motīva. Piemēram, Kristofers Kāns, iedvesmojoties no bioloģijas mācību grāmatas, ķengurjakas izgreznoja ar vārdiem "Flower" un "Petal". Kenzo Kerola Lima un Umberto Leons savus jūras motīva T-kreklus izgreznojuši ar lozungu "No fish – no nothing", tā protestējot pret zivju nozvejas lielo apmēru un okeānu piesārņošanu.

фото

Christopher Kane

фото

Kenzo

Džeremijs Skots, daudz neprātojot, visu savu kolekciju aprakstījis ar frāzi "I’m a mess". Asišs Gupta atceroties vecos labos 90.gadus, reklamē "Coca Cola" logotipu.

фото

Jeremy Scott

Uzraksti un kleitas ir nesavienojami jēdzieni? "Christian Dior" kreatīvais direktors Rafs Simons tā nedomā. "Dior" modes nams radījis romantiskus tērpus ar ziedu apdrukām uz kuriem greznojas joslas ar zīmola nosaukumiem un dažādām frāzēm. Filips Pleins piedāvā drosmīgu mežģīņu kleitu ar agresīvu frāzi uz modeles krūtīm.

фото

Christian Dior

фото

Philipp Plein

Meklējot pavasara garderobei ko jaunu ir vērts paraudzīties arī uz pašmāju modes dizaineru paveikto. Interesantas lietiņas darina Latvijas zīmola "QooQoo" dizainere Aļona Bauska. Ja minētie apģērbi Jums šķiet pārāk pieticīgi, izvēle var krist uz nerātno "Tagil".

фото

фото

фото

QooQoo

фото

фото

фото

Tagil

Komentāri