Padomi, kas mēneša laikā sagatavos ķermeni pludmales sezonai (VIDEO), Mixnews.lv

Padomi, kas mēneša laikā sagatavos ķermeni pludmales sezonai (VIDEO)

фото

Woman | 2014. gada 7. aprīlī plkst. 07:42

Teiciens: "Gatavo ratus ziemā, ragavas – vasarā!" ir ļoti precīzs, ja runā tieši par sava ķermeņa sagatavošanu pludmales sezonai. Tomēr, ja precīzi ievēro dažādas nianses, tad nevajag visu ziemu - vajag tikai mēnesi, raksta krusttevs.com.

1) Ēd samērīgi! Ļoti bieži cilvēks ēd pārāk daudz, vairāk kā prasa un nepieciešams ķermenim. Vai atceries iepriekšējo vakariņu porciju? Mazliet par daudz? Tieši tā! Ja lieto veselīgu pārtiku, pie tam - ēd samērīgas porcijas, tas samazina kaloriju daudzumu, un mēneša laikā var zaudēt 2 - 3 kilogramus.

2) Piepumpējies! Šis vingrinājums ir nedaudz no "vecās skolas", tomēr gan efektīgs, gan efektīvs. Tas uzlabos jūsu ķermeņa augšdaļu un vispārējo fizisko sagatavotību. 30 - 50 reizes dienā netrenētam ķermenim būs pietiekami, ja vari vairāk - uz priekšu! Pludmale jūs gaidīs ar atplestām rokām!

3) Skrien, skrien, skrien! Labākais veids, kā ātri nodedzināt kalorijas ir skriešana. Atceries, ka tikai aptuveni pēc 25 minūtēm aktīvas skriešanas, visefektīvāk tiek zaudētas kalorijas. 30 - 45 minūšu skrējiens, 3 - 4 reizes nedēļā un mēneša laikā var tikt zaudēts ap 10 000 kaloriju. Tas ir to vērts!

4) Samazini alkohola patēriņu! Vīna pudele satur ap 600 kalorijām, savukārt alus pudelē ir aptuveni 150 kalorijas. Atsakoties vismaz uz mēnesi no alkohola, iegūtais rezultāts jūs pārsteigs!

5) Ievelc savu vēderu! Tas šķiet smieklīgi un vairāk atgādina leģendārus stāstus par vīriešiem, kuri staigājot pa pludmali ievelk vēderu un gaisu, ko pēc tam izpūš, kad nonāk vietā, kur nav skaisto dāmu. Tomēr arī šai metodei ir sava pozitīvā puse - ievelkot vēderu tiek darbināti tā dziļie muskuļi, kas presītes formu ar laiku padara tīri gardu!

6) Lēciens no pietupiena. Šis vingrinājums lieliski palīdz attīstīt kājas, vidukli un zaudēt lieko svaru. Lai rezultāts būtu labāks - 60 sekundes lēciens no pietupiena, kam seko 60 sekundes vienkārši pietupieni. Atkārto šo 5 reizes. Ja rodas jautājumi, kā izpildīt šo vingrinājumu, tad zemāk ir video pamācība.

7) Dzer ūdeni! Vai zinājāt, ka ķermenis reizēm sajauc izsalkumu un slāpes? Tieši tā! Ūdens itin bieži šķietamo izsalkumu remdē vēl labāk, tātad - jo vairāk dzersi ūdeni, jo mazāk uzturā lietosi dažādus našķus. Lai arī tie īsu brīdi sniedz patīkamu garšas baudījumu, tomēr regulāri piekopojot šādu ēšanas manieri, kalorijas un liekais svars pieaugs nemanot!

8) Lifta vietā izvēlies kāpnes! Regulāra kāpņu pievarēšana palīdz attīstīt kāju un vidukļa muskuļus. Piemēram, ejot uz darbu - izmanto kāpnes. Ej pusdienās - izmanto kāpnes; Esi lielveikalā - nekādu eskalatoru!! Kāpnes! Šādā veidā savā ikdienā var integrēt nelielu treniņu, kas apvieno patīkamo ar lieterīgo.

9) Vēlreiz pietupieni! Vecs, bet labs vingrinājums. Samazina vēdera tauku slāni un palīdz labāk justies. Vismaz 50 reizes dienā un rezultāts būs lielisks.

Ievēro kādu no šiem paņēmieniem, vai vēl labāk - visus punktus un jau pēc mēneša būsi pārsteigts par rezultātu.

Komentāri