Sadedzini taukus ar baklažāniem!

фото

Woman | 2014. gada 1. maijā plkst. 09:12

Baklažāni paātrina vielmaiņu, kā rezultātā krietni vien paātrina svara zaudēšanu. Baklažāns ar rekordlielu ātrumu izvada no mūsu organisma holesterīnu. Bez tam, šis dārzenis satur veselu kokteili minerālvielu un vitamīnu. Tajā atrodams kālijs, magnijs, dzelzs un varš, kas rūpējas par tavu slaido vidukli. Vēl šis violetais draugs palīdz atbrīvoties no liekā šķidruma.

Ņemiet vērā, ka gardajam brīnumdarim baklažānam piemīt viena īpatnība - tā miziņa satur solanīnu, tāpēc to labāk neēst.

фото

Dārzeni ieteicams gatavot līdzīgi, kā to dara itālieši, pievienojot tam citus vērtīgus un garšīgus produktus, piemēram, baziliku, tomātus, olīvas.

Piedāvājam arī burvīgu un vienkāršu recepti, kas lieliski derēs gan pusdienām, gan vakariņām.

фото

Nepieciešams:

  • 1 baklažāns,
  • 1 tomāts,
  • zaļumi (pēc jūsu izvēles, taču es ieteiktu noteikti pievienot baziliku),
  • olīeļļa.

Pagatavošana:

  • Veselu baklažānu ievieto cepeškrāsnī un cep gatavu. Lai tas nepārsprāgtu, pirms cepšanas vairākās vietās baklažānu sadursta ar dakšiņu.

  • Gatavu baklažānu izņem no cepeškrāsns un nedaudz atdzesē, tad sagriež kubiciņos.

  • sagrieztajiem baklažāna gabaliņiem pievieno kubiņos sagrieztu tomātu, sasmalcinātus zaļumus un mazliet olīveļļas. Visu samaisa.

фото

Komentāri