Vakariņas: Ko ēst, lai nepieņemtos svarā?, Mixnews.lv

Vakariņas: Ko ēst, lai nepieņemtos svarā?

фото

Woman | 2015. gada 16. februārī plkst. 12:39

Pēc dietologu teiktā, vakariņas nav tā ēdienreize, kura būtu jāizlaiž, vienkārši ir jāēd viegla un veselīga pārtika. Pie tam der atcerēties, ka vislabāk ir ēst divas līdz trīs stundas pirms miega.

Populāri mīti par veselīgām vakariņām:

фото

Nekādā gadījumā vakariņās nevar ēst makaronus.

Dietologi gan uzskata, ka cilvēks pieņemas svarā nevis no makaroniem, bet piedevām, kas tiek ēstas kopā ar makaroniem, piemēram, majonēze, dažādas mērces. Vakariņās var izvēlēties pilngraudu makaronus un nekāds liels kaitējums figūrai netiks nodarīts. Taču jāpiebilst, ja runa ir par stingrām diētām un cilvēka mērķis ir nomest svaru, tad ogļhidrātus (arī saliktos, kas ir pilngraudu makaronos) vakariņās neiesaka. Tā vietā jāizvēlas olabltumvielām bagāts ēdiens. Bet tiem, kas netievē – labāk jau pilngraudu makaroni nekā picas šķēle.

фото

Vakariņās var apēst kādu garšīgu jogurtu.

Dietologi atklāj, ka vakariņās būtu jāizvairās no tā saucamajiem beztauku jogurtiem, jo tajos ir pārlieku daudz cukura. Speciālisti vispār iesaka saldos jogurtus uztvert kā našķi, nevis iekļaut ikdienas maltītē. To vietā labāk izvēlēties bezpiedevu vai grieķu jogurtu. Tā gan ir laba izvēle vakariņām.

Runājot par piena produktiem, ārsti uzsver, ka tos kuņģim ir visvieglāk pārstrādāt, tāpēc biezpiens ar bezpiedevu jogurtu ir ļoti laba izvēle vakariņām.

фото

Savukārt par vienu no ideālākajiem ēdieniem vakariņām dietologi uzskata dārzeņus ar liesas zivs vai gaļas gabaliņu piemēram, dārzeņi - sautēti vai salātu veidā un tvaicēta zivs, taču bez asām un treknām mērcēm.

Komentāri