Viagra izraisa vēzi, Mixnews.lv

Viagra izraisa vēzi

фото

Zinātne | 2014. gada 12. aprīlī plkst. 09:54

"Viagru" medikamentu potences celšanai izmanto visā pasaulē un tas ir viens no populārākajiem līdzekļiem. Diemžēl, zāles veicina ādas vēža veidošanos. Melanomas saslimstības risks ir 84%. Acīmredzot, līdzeklis, kas paredzēts impotences novēršanai, ietekmē arī ģenētisko mehānismu, rosinot ādas vēža rašanos, raksta "The Daily Mail".

Ābrams Kureši, dermatoloģijas profesors no Brauna universitātes pagaidām nekomentē "Viagras" ietekmi uz cilvēka organismu, jo pagaidām zāļu kaitīgā ietekme ir tikai hipotēze.

Tiesa, cilvēkiem, kuri ir lietojuši minēto preparātu, un vienlaicīgi arī ir paaugstināta riska kategorijā, pašiem jākonsultējas ar ārstu. Zīmīgi, ka zāļu ietekme tika pētīta ar 26000 cilvēku palīdzību ASV un Ķīnā.

Vidējais eksperimenta dalībnieku vecums bija 65 gadi. No tiem 6% lietoja "Viagru". Eksperimentā neuzrādījās vēža iespējamība. Zālēm bija citi blakusefekti: kuņģa dedzināšana, vemšana, galvassāpes.

Komentāri